Kancelaria otwarta w śr, cz, pt i sb po Mszy św. o godz. 18:00 (tel. 797 634 437).
Wymagane dokumenty przy zgłaszaniu sakramentów:
SAKRAMENT CHRZTU
- akt urodzenia dziecka
- świadectwo sakramentu małżeństwa rodziców
- dane chrzestnych (rok urodzenia, zamieszkanie, zawód)
- zaświadczenie dla chrzestnych spoza parafii
Do przyjęcia zadania chrzestnego może być dopuszczony ten, kto ukończył szesnaście lat, jest katolikiem, bierzmowanym i przyjął już sakrament Najświętszej Eucharystii oraz prowadzi życie zgodne z wiarą i odpowiadające funkcji, jaką ma pełnić (KPK kanon 874) [Chrzestnymi nie mogą być osoby żyjące w związku z drugą osobą bez ślubu kościelnego.]
SAKRAMENT MAŁŻEŃSTWA
- świadectwo chrztu i bierzmowania
- świadectwo nauki religii (z ostatniej klasy)
- potwierdzenie odbycia kursu przedmałżeńskiego
- dokumenty z USC (dla małżeństwa konkordatowego)
- dokumenty stwierdzające tożsamość (dowód osobisty)
- dane świadków małżeństwa (data urodzenia, adres zamieszkania) (dla małżeństwa konkordatowego pesel, nr, data i miejsce wydania dowodu osobistego)
Należy zgłosić się trzy miesiące wcześniej w parafii, w której ma być zawierane małżeństwo (może to być parafia narzeczonej lub narzeczonego).
POGRZEB
- karta zgonu
- akt zgonu z USC
- zaświadczenie o przyjętych przed śmiercią sakramentach (jeżeli były udzielone).